In Muntii Piatra Mare, ianuarie 2013

Satul dupa sarbatori, mancare de toate felurile si repaus deplin, m-am hotarat sa fac o prima iesire in mijlocul naturii... si m-am decis sa urc pana pe platoul din Piatra Mare, pe traseul ce trece pe la canionul 7 scari si continua pe Valea Seaca...


 


...am lasat pe partea dreapta impozabilul masiv muntos Bucegi, batut de razele calde ale soarelui, si am urmat poteca ce ma conduce spre canionul scarilor, o poteca acoperita de zapada rece ce scartaia sub greutatea bocancilor mei si a gerului de afara.














 Dupa aproximativ 1 ora, timp in care m-am delectat cu peisajele iernii, am ajuns intr-un loc minunat, unde apa a creat adevarate opere de arta, pe care in continuare va las si pe voi sa le admirati























Tot ce in 3 anotimpuri curge, acum s-a transformat in minunate coloane de gheata, de o culoare bleu deschis si o forma care incercand sa o descriu, nu as face altceva decat sa-i reduc farmecul,



Iar dupa canion, pe poteca din partea dreapta incet si cu pasi marunti continui ascensiunea spre frumosul platou acoperit de zapada. Peisajele vorbesc de la sine !





 de aici din adancul padurii, printre copaci mai rasare din cand in cand cate un peisaj cu orasul Brasov





 Frumos se mai vede Brasovul de aici de sus cand este senin !





 Aici se aseaza osteniti, turistii care si-au incarcat bateriile si sunt gata de noi incercari si aventuri.